• Kiss Bite Marsha?

    Kiss Bite Marsha?

    Siapa pulak yang dokk kasih kish kish di lurah Marsha ini? Adakah manusia atau binatang buas bermisai? Datuk Belang? atau bukan kiss bite..hanyalah kesan gigitan nyamukk? hehe..saja wat kecoh..Dulu kisah Raja Farah dengan kiss bitenya.. […]

  • Scha Al-Yahya Jadi Pahlawan Silat?

    Scha Al-Yahya Jadi Pahlawan Silat?

    Bagi mempertahankan diri beliau dari jantan-jantan yang berdansa, Scha telah melengkapkan diri beliau dengan ilmu agung silat makrifat..hmmh betul ke nie..? Sebenarnya, Scha Al-Yahya telah terlibat dengan filem LIBAS yang mengisahkah jaguh sepaktakraw lakonan ROSYAM […]

  • Diana Johor & Tony Eusoff Saman Gulatis

    Diana Johor & Tony Eusoff Saman Gulatis

    Image rights.. awatla image rights diorang ada expirynya..kalau gitu rugi ambik diorang jadi model sebab bahan iklan seperti kain rentang dan sebagainya harus dibuang selepas tamat. Diana Johor dan Tony Eusoff semalam alkisahnya have sued […]

  • Sasha Saidin Elite Sudah Membesar?

    Sasha Saidin Elite Sudah Membesar?

    Terkejut jugak mak bila tengok gambo nie.. Kus mangat…Sasha mesti happy sekarang. Alhamdulillah..Good for her..Kalau ada yang nak lawan mungkin Betty Banafe..hik hik..Dia jugak ada yang membesor..kat juara lagu..   Thanks to cutecarry.com for image […]

  • Gambar Lucu: Terkejut Kucing!!

    Gambar Lucu: Terkejut Kucing!!

    Apalah nak jadi dengan pasukan Argentina nie? Selepas kontroversi pengurusnya, Diego Maradona yang kurang memberangsangkan, pemainnya pula mengalami masalah terkejut KUCING lak..hehe..Ikuti siri-siri gambar lucu bersama kami..Buang air besar tak abis ke jejaki tersebut? macam-macam..

  • Produk Genius Adiputra Palsu?

    Produk Genius Adiputra Palsu?

    Terkejut saya apabila mendapat tahu bahawa produk keluaran BUDAK GENIUS ADIPUTRA mengandungi bahan steroid dan bukan herba seperti yang dikhabarkan di labelnya. Mulanya saya ingat pelakon Erry Putra dan reaksi kami..alah biasalah artis , tapi […]

  • The Fall of Elie Youssef Najem

    The Fall of Elie Youssef Najem

    Some of us may be impressed with this self-proclaimed billionaire from Lebanon, Elie Youssef Najem. BUT some may treat him with loath. This claims he is the 3rd richest man in the world with billions […]

  • Azwan Ali Kahwin Dengan ….

    kecoh satu dunia apabila Azwan Ali seakan-akan memberikan gambaran bahawa beliau akan berkahwin.. apa taknya siap menempah perancang perkahwinan lagi untuk majlisnya itu. rupanya berkahwin dengan serai hijau.. huhu..jadi duta serai hijau..kiok-kiok..

  • Beg Siti Nurhaliza Bernilai RM40 ribu!!

    Beg Siti Nurhaliza Bernilai RM40 ribu!!

    Alahaii..ribu-riban harga hadiah harijadi Datuk Siti Nurhaliza nie.. Beg Louis Vuitton tu dek oii, bukan calang-calang dan sederhana seperti Bonia atau Carlo Rino. Dikhabarkan harganya mencecah RM40k. Waduhhh getar jiwa makk kat sini..Bayangkan apa yang […]

 
 

Pelaburan Hartanah Tanpa Modal!!

Adakah peningkatan ekonomi keluarga anda penting? Anda ingin memandu kereta baru? Mesti ada tertanya-tanya, adakah ini benar? Dengan satu teknik yang mudah, saudara Saufi Karim menjelaskan bagaimana anda boleh melabur dalam pelaburan hartanah tanpa MODAL!

 
 

Panas!!

 
 

Saya Suka

 
 
 
 

Galeri Selebriti

Tasha Shilla

Faezah Elai

Neelofa Mohd Noor

DIANA-DANIELLE-GALLERY

DRSHEIKH

 
 

Posts Terkini

 
 

Bersantai Bersama Kami!

 
 

Komen Terkini

  • nora: Hi saya dari Redcomm Production. Khamis ini kami akan menga…
  • hanafi abdullah: satu berita baik untuk pencarum kwsp... …
  • fayz: semua jersi Kappa boleh dibeli di https://www.facebook.com/K…
  • abdulhadikhairinbin mahdzir: saya nak beli jersi johor dt yang baru 2013 …
  • andy79: bpe hrge jersi johor bro away n home? …