« »

RSSAll Entries in the "Keluarga" Category

Isteri Dr. Sheikh Muszaphar, Dr. Harlina Mengandung Buat Kali kedua!

Isteri Dr. Sheikh Muszaphar, Dr. Harlina Mengandung Buat Kali kedua!

Tahniah kepada ISTERI KEPADA DR. SHEIKH MUSZAPHAR, Dr. Harlina Yunos yang mengandung buat kali kedua.. Yes.. Sophea Isabella akan menjadi BIG SISTER.. Kandungan beliau kini sudah menjangkau tiga bulan.. Dr. Harlina mengharapkan kali ini boy pula.. supaya berpasangan lah anak nya.. huhu… Tahniah juga Dr. Sheikh Muszaphar yang berjaya mendapat seorang cahaya mata lagi dalam [...]

Gambar Anak Mawi Cahaya Malaika Berkata-kata

Gambar Anak Mawi Cahaya Malaika Berkata-kata

Sudah besar dah anak Mawi yang diberi gelaran CAHAYA MALAIKA. sweet dan manis rupanya.. CAHAYA MALAIKA dilahirkan apada 28 Februari 2012 dan sudah masuk 4 bulan lebih dah.. Selepas keguguran banyak kali, akhirnya berjaya juga Ekin mendapatkan cahaya mata. Alhamdulillah..sesungguhnya Allah maha penyayang. Mawi kini sibuk dengan program rakaman rancangan Hari Raya.. semoga rezeki bertambah [...]

Anak Dr. Sheikh Muszaphar, Sophea Isabella

Gambar Cute, Dr. Harlina, Baby Sophea Isabella dan Dr. Sheikh Muszaphar

Cantik cute, mereka memang meletop sebagai keluarga. Lihatkan kaki Sophea Isabella sewaktu beliau berumur 10 hari. Dr. Sheikh Muszaphar dan Dr. Harlina mesti tengah sibuk penat melayan kerenah anak mereka ini. Tunjukkanlah suasana di tempat tidur Sophea..hehhe..kata hari tu macam bertema angkasawan dan bulan juga.. Apakah tips-tips yang diamalkan oleh Dr. Harlina dalam menjaga bayi [...]

Gambar Keluarga Kieran

Gambar Keluarga Kieran dan Azliyang..

Tahniah kepada Kieran, DJ yang hidup bahagia setelah dua tahun berkahwin. Cinta yang ada memang utuh untuk menangani semuanya. Mari kita saksikan gambar-gambar keluarga bahagia dan gembira, Kieran dan Azliyang.. Semoga mereka sentiasa bersama dan mendapat rezeki yang lebih murah.. insyaAllah.. BIRTHDAY PARTY ADAM HANTAR EMAK KE UMRAH..

Gambar Keluarga David Teo

Keluarga David Teo..

Jutawan produser filem yang paling tersenyum lebar di Malaysia, David Teo. Filem baru David Teo’s Kongsi telah mengutip jualan tiket melebihi dari RM7 juta ringgit. Kejayaan beliau dalam menghasilkan filem-filem yang menarik minat penonton memang terkenal.. Biasanya beliau akan bekerja dengan artis-artis yang beliau yakin akan meletop. Nora Danish, Lisa Surihani, Pierre Andre, Intan Ladyana,  [...]

Majlis Cukur Jambul Anak Sari Yanti & Eddy Casmady

Majlis Cukur Jambul Anak Sari Yanti & Eddy Casmady

Sudah lama tak dengar cerita mengenai pelakon comel Sari Yanti selepas beliau pencen dari berlakon nie.. kalau tak ingat kotex ingat sari yanti, ingat keputihan ingat sari yanti.. ooopss.. hehe.. sekarang ingat libres, ingat yuna..ingat yuna, ingat libres.. Ingat Miera Liyana, ingat pon pon.. ehhh..Anak Sari Yanti kalau tak silap lahir bulan Ogos tahun lepas, [...]

Keluarga Usop Wilcha

Gambar Isteri dan Anak (Keluarga) Usop Wilcha

Siapa tak kenal Usop Wilcha.. Actually FayZ pun tak kenal sehinggalah menonton filem lawak seram Hantu Kak Limah Balik Rumah..haha.. Usop dalam cerita tue berlakon sebagai seorang lelaki lembut yang kurang bernasib baik dilanggar jentera membajak sehingga membuatkan hidup beliau seterusnya dibatasi dengan kerusi roda. Mungkin kerana wataknya yang lemah gemalai ramai di antara kita [...]

Gambar anak-anak Lisdawati dan Fauzi Nawawi

Gambar anak-anak Lisdawati dan Fauzi Nawawi

Sudah besar anak-anak Lisdawati semuanya..bilalah mereka akan masuk sekolah nie? Tadika mesti dah bermula. Tak tahu nak cakap lebih kepada muka siapa.. Mungkin kening Lisdawati lebih menyerlah pada anak-anaknya? Hehe..

Amber Chia and Baby Ashton

Maternity, Mummy and Baby Photography Services

Amber Chia is an exemplary mom. Despite the pregancy and after giving birth to a boy, Amber manages to maintain a slim body. Her son is around to take that classic Mummy and Son Picture. Her son is named Ashton Wong Jian Way. There are plenty of baby photographers out there who can take picture [...]

Majlis Cukur Jambul Althea, Anak Kepada Nana Mahzan, DJ Era

Majlis Cukur Jambul Althea, Anak Kepada Nana Mahzan, DJ Era

Dalam tak diam baby Althea sudah membesar, cukup masa untuk jambulnya dipotong…hehe… upacara nie memang biasa dalam adat orang Melayu..walau pun potong masa kecik, masih lagi ada peluang nak dapat jambul cam superman, so don’t worry.. Nana pun masih steady walaupun sudah ada baby..tahniah-tahniah.. boleh beranak lagi satu..huhu.. MARI KITA SEMUA BERCUUUKURR.. BABY ALTHEA TENGAH [...]

Gambar Abby Abadi dan Anak-anak

Gambar Abby Abadi dan Anak-anak

Sudah membesar ketiga-tiga anak Abby Abadi dan Norman Hakim ini. Semua muka comel-comel belaka. Di saat Abby memerlukan kesemuanya berdiri di belakang mamanya. Yang sulong bernama Danish dan yang kedua namanya Dania. Yang ketiga kami tak tahu..hehe.. KELUAGRA ELITE

Catriona Ross dan Anak Sephia Rania Ross-Iddin

Catriona Ross dan Anak Sephia Rania Ross-Iddin

Catriona Noorhayati Ross Bahrin Ross kini telah pun bertudung. Sekali pandang, persis seorang dari timur tengah. Cat berkata, semuanya bermula apabila dia menemani sahabat karibnya ke sebuah butik tudung di KLCC pada 14 Julai lalu. Tergerak hatinya mencuba satu tudung dan ketika melihat wajah di cermin, tiba-tiba terbit satu perasaan pelik hingga bergenang air mata. [...]