Perkahwinan Bak Kayangan di Kg. Pengantin, Setapak, Kuala Lumpur!

Indah, megah dan bergemerlapan. Itulah yang dapat saya katakan mengenai suasana perkahwinan di Kg. Pengantin! Jika ada di antara anda yang mengimpikan suasana perkahwinan bak Puteri dan Putera raja kayangan, inilah tempat yang sewajarnya! Serba putih dan dihiasi dengan lampu-lampu indah umpama taman larangan. Kawasan Kg. Pengantin ini boleh menempatkan lebih 2,000 tetamu pada sesuatu masa.

Kg. Pengantin akan menjadi tempat berlangsungnya perkahwinan bagi juara PERADUAN GERBANG CINTA MEGA UTUSAN MALAYSIA 2009. Antara selebriti yang pernah meraikan hari bahagia mereka di sini adalah ERRA FAZIRA dan ENGKU EMRAN.

kg-pengantin-contact-number

majlis-perkahwinan-kampung-pengantin

kg-pengantin-nombor-telefon

majlis-perkahwinan-kg-pengantin-kuala-lumpur

suasana-kgpengantin

Nite-view-from-outside

PEMANDANGAN DARI LUAR

kg-pengantin-setapak

TURUN DARI ISTANA HINGGAP

decor-bilik-kg-pengantin

KAMAR PENGANTIN DI KG. PENGANTIN

erra 05

PUASHATI…ENGKU EMRAN DAN ERRA FAZIRA

KG. PENGANTIN, KUALA LUMPUR

Jalan Usahawan 3/23A Off Jalan Genting Klang 53300 Kuala Lumpur

Untuk tempahan, sila telefon: 016 555 8035, 016 251 8035

http://kampungpengantin.blogspot.com/

Bagaimana? Anda bersedia untuk menjadi selebriti realiti yang pertama berkahwin di sini? Kuatkan usaha anda!

SocialTwist Tell-a-Friend

Filed Under: Berita TerkiniProfail Penaja

Tags:




Entri menarik yang lain:

About the Author: FayZ adalah merupakan penulis buku popular perkahwinan "Rahsia Selebriti Berkahwin Pada Bajet RM 25,000" terbitan Truewealth Sdn. Bhd.


RSSComments (9)

Leave a Reply | Trackback URL

  1. Qis & Din says:

    Bestnye,

    -Berangan jap buat reception kat sini-

    indah nye~

    QD!

  2. andak says:

    em..bestnye…harap2 ayu n amie dapat merasa perkahwinan ala ala artis ni…teruskan mengundi ayu n amie,……..go!!go!!go!!

  3. annis says:

    cantiknyer tempat ni..
    bertuah pasangan yang dapat penajaan ini..
    good luck to all finalis..

  4. budai baek says:

    nak masuk da terlambt da…

  5. liyana says:

    wow meletoppp gituuu…eeeeeeeeee x sabarnya nak tau sapalah pemenang yg bertuah tu kan..
    bestnyerrr..harap-harap kami lar pemenangnyer..hu..hu.hu..jgn mare yup..

  6. bestnyee lahai…dpt melangsungkan perkhawinan kat kg.pengantin.dah sesuai sgt dgn tema kami “laksana maharaja n maharani dari kyangn”…
    huhhuhuh…takan luper seumur hidup klu dpt bersanding kt kg.pengantin.

  7. sape2 je ler says:

    hajat nmpaknye x ksmpaian nk g sn…maklumla org yg sy undi x menang….kepada pemenang utama…..korg mestila kene mng kan, maklumla….korgnye jmputan da conperrmmm lar org2 tername mesti dr golongan ahli2 politik…..

  8. miss aiqin says:

    just nk tnye wedding package for around 300 pax..brape ye bajet nyer???

  9. Salam, Bertuah jika dapat buat majlis kahwin kat sini. Saya rasa nak beritahu kawan-kawan buat majlis kat sini.. Saya banyak cadangan kat dewan aje – Dewan komuniti, dewan DBKL, atau majlis santai Kahwin tepi tasek Titiwangsa dan lain. Kalu ada ada begini lengkap maka saya rasa kita perlu berkerjasama marketing kenduri..Saya pun buat evenmanagemant- Catering, PA sisitem, persembahan artis,pengambaran gambar, persembahan amal dan lain-lain.untuk rekod hubungi 013-5929026 / jojelatek@yahoo.com.

Leave a Reply